Кошик
9 відгуків
СПЕЦІАЛІЗОВАНА НАСОСНА КОМПАНІЯ
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC , WILO (Німеччина), фото 2

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC , WILO (Німеччина)

від 42 651 ₴

  • В наявності
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC , WILO (Німеччина)
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC , WILO (Німеччина)
В наявності
від 42 651 ₴
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC

Ціна в ЄВРО з ПДВ (наявність і ціну в грн уточнюйте).

 

MTC40 F 16.15/7/3-400-50 1 063,99
MTC32 F 39.16/30/3-400-50-2 EX 2 003,94
MTC32 F 39.16/30/3-400-50-2 1 658,97
MTC32 F 49.17/66/3-400-50-2 EX 4 465,26
MTC32 F 49.17/66/3-400-50-2 4 377,08
MTC32 F 55.13/66 Ex 4 796,67
MTC32 F 55.13/66/3-400-50-2 4 694,92
MTC40 F 16.15/7/1-230-50 945,85

 

Особливості/переваги

  • Надійне виконання із сірого чавуну
  • Запатентований зовнішній різальний механізм
  • Ущільнення зі сторони середовища з ковзним торцевим ущільненням
  • Камера ущільнень

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод із зовнішнім різальним механізмом, для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.

Застосування

Перекачування

  • Стічні води з фекаліями
  • попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
  • Брудна вода

Спорядження/функціонування

  • Різальний механізм із зовнішнім ножем і протяжним положенням різання
  • Контроль температури обмотки біметалевим датчиком

Типовий код

наприклад:

Wilo-Drain MTC 32F55.13/66Ex

MT

Технологія подрібнення відходів

C

Виконання з чавуну

32

Номінальний внутрішній діаметр [мм]

F

Форма робочого колеса

55

Макс. висота подачі [м]

13

Макс. подача [м3/рік]

66

Потужність P2 [кВт] (= значення/10 = 6,6 кВт)

Ex

ATEX-допуск

A

З поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом

Технічні характеристики

  • Під'єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц (тільки MTC 40) і 3~400 В, 50 Гц
  • Режим роботи у зануреному стані: S1
  • Режим роботи у незануреному стані: S2–15 хв. або S3 30 %
  • Клас захисту: IP68
  • Клас ізоляції: F
  • Температура середовища: 3 – 40 °C (MTC 40: 3-35 °C)
  • Довжина кабелю: 10 м

Матеріали

  • Корпус двигуна: EN-GJL-200 або EN-GJL-250
  • Корпус гідравліки: EN-GJL-250
  • Робоче колесо: EN-GJL-HB175, EN-GJS-500 або EN-GJL-250
  • Вал: Нержавіюча сталь 1.0503, 1.7225 або 1.4021
  • Різальний механізм: Нержавіюча сталь 1.4112, абразит/1.4034 або X102CrMo17K4
  • Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
  • Ущільнення зі сторони двигуна:
    • MTC 40: оксид алюмінію/SiC
    • MTC 32F39.16: NBR
    • MTC 32F49.17 і MTC 32F55.13: графіт/кераміка
  • Статичне ущільнення: NBR

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод із зовнішнім різальним механізмом, виконаний у вигляді занурного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного глибинного встановлення та довготривалого режиму роботи.

Гідравліка

Відвід із напірної сторони, виконаний як горизонтальне різьбове/фланцеве з’єднання (MTC 40) або як фланцеве з’єднання (MTC 32). Використовуються відкриті багатоканальні робочі колеса.

Двигун

Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного (тільки MTC 40) або трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).

Крім того, двигуни оснащені термічним контролем обмотки. Термічний контроль обмотки оберігає обмотку від перегрівання. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.

Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці й довжину 10 м. Виконання «А» оснащене поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом.

Ущільнення

Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим маслом і оберігає двигун від потрапляння середовища через ущільнення з боку насоса. Залежно від типу двигуна ущільнення з боку насоса та двигуна виконується по-різному:

  • MTC 32F39.16: зі сторони перекачуваного середовища — ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна — два радіальних ущільнення валу
  • MTC 32F49.17, …55.13 і MTC 40: два незалежних ковзних торцевих ущільнення

Стан постачання

  • Насос
  • 10 м з'єднувального кабелю з вільним кінцем
  • Виконання А з приладнаним поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом
  • Інструкція з монтажу та експлуатації
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникWilo
Країна виробникНімеччина
Спосіб установки насосаЗанурювальний
Вид насосаДренажний
Користувальницькі характеристики
Корпус насосаEN-GJL-250
Статичний ущільненняNBR
Ріжучий механізмнержавіюча сталь 1.4112, абразит/1.4034 або X102CrMo17K4 (залежно від типу)
Макс. температура перекачуваного середовища3 - 40 °C (MTC 40 3 – 35 °C)
Робоче колесоEN-GJL-HB175, EN-GJS-500 або EN-GJL-250 (залежно від типу)
Вид захистуIP 68
Режим роботи у зануреному станіS1 або S3 25% (залежно від типу)
Корпус двигунаEN-GJL-200 або EN-GJL-250 (залежно від типу)
Ковзне торцеве ущільнення з боку насосаSiC/SiC
Радіальне манжетне ущільнення з боку двигунаNBR (MTC 32 F 33.17, MTC 32 F 39.16)
Ковзне торцеве ущільнення з боку двигунаграфіт/кераміка (MTC 32 F 49.17 і MTC 32 F 55.13), Al-Oxid/SiC (MTC 40 F...), SiC/SiC (MTC 32 F 22.17, MTC 32 F 16.17 та MTC 32 F 26.17)
Підключення до мережітрифазне 400 В, 50 Гц (MTC 40 F також однофазне 230 В, 50 Гц)
Валнержавіюча сталь 1.0503, 1.7225 або 1.4021 (залежно від типу)
Довжина кабелю10 м
Клас ізоляціїF
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 42 651 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner