Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain MTC
Ціна в ЄВРО з ПДВ (наявність і ціну в грн уточнюйте).
|
Особливості/переваги
- Надійне виконання із сірого чавуну
- Запатентований зовнішній різальний механізм
- Ущільнення зі сторони середовища з ковзним торцевим ущільненням
- Камера ущільнень
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод із зовнішнім різальним механізмом, для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.
Застосування
Перекачування
- Стічні води з фекаліями
- попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Різальний механізм із зовнішнім ножем і протяжним положенням різання
- Контроль температури обмотки біметалевим датчиком
Типовий код
наприклад: |
Wilo-Drain MTC 32F55.13/66Ex |
MT |
Технологія подрібнення відходів |
C |
Виконання з чавуну |
32 |
Номінальний внутрішній діаметр [мм] |
F |
Форма робочого колеса |
55 |
Макс. висота подачі [м] |
13 |
Макс. подача [м3/рік] |
66 |
Потужність P2 [кВт] (= значення/10 = 6,6 кВт) |
Ex |
ATEX-допуск |
A |
З поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом |
Технічні характеристики
- Під'єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц (тільки MTC 40) і 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному стані: S1
- Режим роботи у незануреному стані: S2–15 хв. або S3 30 %
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F
- Температура середовища: 3 – 40 °C (MTC 40: 3-35 °C)
- Довжина кабелю: 10 м
Матеріали
- Корпус двигуна: EN-GJL-200 або EN-GJL-250
- Корпус гідравліки: EN-GJL-250
- Робоче колесо: EN-GJL-HB175, EN-GJS-500 або EN-GJL-250
- Вал: Нержавіюча сталь 1.0503, 1.7225 або 1.4021
- Різальний механізм: Нержавіюча сталь 1.4112, абразит/1.4034 або X102CrMo17K4
- Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
- Ущільнення зі сторони двигуна:
- MTC 40: оксид алюмінію/SiC
- MTC 32F39.16: NBR
- MTC 32F49.17 і MTC 32F55.13: графіт/кераміка
- Статичне ущільнення: NBR
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод із зовнішнім різальним механізмом, виконаний у вигляді занурного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного глибинного встановлення та довготривалого режиму роботи.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони, виконаний як горизонтальне різьбове/фланцеве з’єднання (MTC 40) або як фланцеве з’єднання (MTC 32). Використовуються відкриті багатоканальні робочі колеса.
Двигун
Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного (тільки MTC 40) або трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
Крім того, двигуни оснащені термічним контролем обмотки. Термічний контроль обмотки оберігає обмотку від перегрівання. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.
Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці й довжину 10 м. Виконання «А» оснащене поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом.
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим маслом і оберігає двигун від потрапляння середовища через ущільнення з боку насоса. Залежно від типу двигуна ущільнення з боку насоса та двигуна виконується по-різному:
- MTC 32F39.16: зі сторони перекачуваного середовища — ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна — два радіальних ущільнення валу
- MTC 32F49.17, …55.13 і MTC 40: два незалежних ковзних торцевих ущільнення
Стан постачання
- Насос
- 10 м з'єднувального кабелю з вільним кінцем
- Виконання А з приладнаним поплавковим вимикачем і штепсельною вилкою із захисним контактом
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Спосіб установки насоса | Занурювальний |
Вид насоса | Дренажний |
Користувальницькі характеристики | |
Корпус насоса | EN-GJL-250 |
Статичний ущільнення | NBR |
Ріжучий механізм | нержавіюча сталь 1.4112, абразит/1.4034 або X102CrMo17K4 (залежно від типу) |
Макс. температура перекачуваного середовища | 3 - 40 °C (MTC 40 3 – 35 °C) |
Робоче колесо | EN-GJL-HB175, EN-GJS-500 або EN-GJL-250 (залежно від типу) |
Вид захисту | IP 68 |
Режим роботи у зануреному стані | S1 або S3 25% (залежно від типу) |
Корпус двигуна | EN-GJL-200 або EN-GJL-250 (залежно від типу) |
Ковзне торцеве ущільнення з боку насоса | SiC/SiC |
Радіальне манжетне ущільнення з боку двигуна | NBR (MTC 32 F 33.17, MTC 32 F 39.16) |
Ковзне торцеве ущільнення з боку двигуна | графіт/кераміка (MTC 32 F 49.17 і MTC 32 F 55.13), Al-Oxid/SiC (MTC 40 F...), SiC/SiC (MTC 32 F 22.17, MTC 32 F 16.17 та MTC 32 F 26.17) |
Підключення до мережі | трифазне 400 В, 50 Гц (MTC 40 F також однофазне 230 В, 50 Гц) |
Вал | нержавіюча сталь 1.0503, 1.7225 або 1.4021 (залежно від типу) |
Довжина кабелю | 10 м |
Клас ізоляції | F |
- Ціна: від 45 377 ₴