Кошик
9 відгуків
СПЕЦІАЛІЗОВАНА НАСОСНА КОМПАНІЯ
впередназад
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 2Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 3Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 4Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 5Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 6Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 7Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина), фото 8

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина)

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод  Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина)
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA , WILO (Німеччина)
В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA

Ціна в ЄВРО з ПДВ (наявність і ціну в грн уточнюйте).

 

Особливості/переваги

  • Надійність в експлуатації завдяки використанню вільнопротічних та одноканальних робочих коліс з великим вільним сферичним проходом
  • Висока надійність технологічного процесу завдяки контролю ущільнювальної камери

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод без системи охолодження для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.

Застосування

Перекачування

  • Стічні води з фекаліями
  • попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
  • Брудна вода

Спорядження/функціонування

  • Масивне надійне виконання з чавуну
  • Двигуни з поверхневим охолодженням у вибухозахищеному виконанні відповідно до ATEX
  • Контроль температури обмотування

Типовий код

Наприклад:

Wilo-EMU FA 08.22W-133 + T 12-2/11GEx

FA

Занурювальний насос для стічних вод

08

x10 = номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка, наприклад, DN 80

22

Показник потужності

W

Тип робочого колеса:

W = вільнопротічне робоче колесо

E = одноканальне робоче колесо

133

Діаметр робочого колеса в мм

T

Двигун із поверхневим охолодженням без системи охолодження

12

Типорозмір

2

Кількість полюсів

11

x10 = довжина пакету, мм

G

Виконання ущільнення:

H = радіальне ущільнення вала / ковзне торцеве ущільнення

G = два окремих ковзних торцевих ущільнення

Ex

З допуском до експлуатації у вибухонебезпечних зонах відповідно до ATEX

Технічні характеристики

  • Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
  • Режим роботи в зануреному стані: S1
  • Режим роботи в незануреному стані: S2-15 та S2-30
  • Клас захисту: IP68
  • Клас ізоляції: H
  • Температура середовища: 3 – 40 °C
  • Довжина кабелю: 10 м
  • Вільний сферичний прохід від 45 до 100 мм
  • Макс. глибина занурення: 20 м

Матеріали

  • Корпус насоса: EN-GJL-250
  • Робоче колесо: EN-GJL або EN-GJS
  • Статичні ущільнення: NBR
  • Ущільнення з боку перекачуваного середовища: ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC
  • Ущільнення з боку двигуна (залежно від типу): - радіальне ущільнення валу з NBR - ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC або графіту/кераміки
  • Корпус двигуна: EN-GJL-250
  • Вал: високоякісна сталь 1.4021

Конструкція

Занурювальний насос для стічних вод у вигляді блочного агрегату для стаціонарної й пересувної зануреної установки.

Гідравліка

Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини залежно від типу гідравліки й робочого колеса становить макс. 8 %. Використовуються робочі колеса таких форм:

  • вільнопротічне робоче колесо (W)
  • одноканальне робоче кoлесо (E)

Кожна одноканальна гідравліка обладнана опорними та проміжними кільцями із загартованого матеріалу. Це забезпечує незмінно високу ефективність агрегату протягом тривалого часу та знижує витрати на технічне обслуговування.

Двигун

Двигуни з поверхневим охолодженням (двигун Т) мають власну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до навколишнього середовища. Тому двигуни можуть у зануреному стані використовуватись для довготривалої роботи. Залежно від конструктивних розмірів вони можуть короткочасно працювати також у незануреному стані.

Усі двигуни мають герметичну камеру для захисту від потрапляння перекачуваного середовища. Камера доступна ззовні та може додатково контролюватися стрижневим електродом. Усі застосовувані наповнювачі потенційно здатні біологічно розщеплюватися та є безпечними для довкілля.

Кабельний ввід є герметичним, довжина кабелю становить 10 м, а кабель має вільні кінці.

Ущільнення

Залежно від типу двигуна можливі такі варіанти ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна:

  • Варіант H: зі сторони перекачуваного середовища – ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна – радіальне ущільнення вала
  • Варіант G: два ковзних торцевих ущільнення, що працюють незалежно одне від одного

Вибухозахищене виконання

Двигуни мають допуск до експлуатації у вибухонебезпечних зонах відповідно до директиви ATEX.

Стан постачання

  • Готовий до під'єднання насос із занурним двигуном зі з’єднувальним кабелем довжиною 10 без штекера
  • Інструкція з монтажу та експлуатації
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникWilo
Країна виробникНімеччина
Спосіб установки насосаЗанурювальний
Вид насосаФекальний
Користувальницькі характеристики
Корпус насосаEN-GJL-250
Корпус двигунаEN-GJL-250
Ковзне торцеве ущільнення з боку насосаSiC/SiC
Статичні ущільненняNBR
Температура перекачуваного середовища3 - 40 °C
Макс. глибина занурення12,5 м
Режим роботи у незануреному станіS1, S2-15 або S2-30 (залежно від типу)
Вільний прохідвід 6 до 100 мм
Робоче колесоEN-GJL або EN-GJS
Вид захистуIP 68
Режим роботи у зануреному станіS1
Манжетні ущільнення валу з боку мотораNBR (залежно від типу)
Ковзне торцеве ущільнення з боку двигунаSiC/SiC (залежно від типу)
Підключення до мережі3~400 В, 50 Гц
Валнержавіюча сталь 1.4021
Клас ізоляціїF
Довжина кабелю10 м
Специфікація
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner