Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA
Ціна в ЄВРО з ПДВ (наявність і ціну в грн уточнюйте).
Особливості/переваги
- Надійність в експлуатації завдяки використанню вільнопротічних та одноканальних робочих коліс з великим вільним сферичним проходом
- Висока надійність технологічного процесу завдяки контролю ущільнювальної камери
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод без системи охолодження для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.
Застосування
Перекачування
- Стічні води з фекаліями
- попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Масивне надійне виконання з чавуну
- Двигуни з поверхневим охолодженням у вибухозахищеному виконанні відповідно до ATEX
- Контроль температури обмотування
Типовий код
Наприклад: |
Wilo-EMU FA 08.22W-133 + T 12-2/11GEx |
FA |
Занурювальний насос для стічних вод |
08 |
x10 = номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка, наприклад, DN 80 |
22 |
Показник потужності |
W |
Тип робочого колеса: W = вільнопротічне робоче колесо E = одноканальне робоче колесо |
133 |
Діаметр робочого колеса в мм |
T |
Двигун із поверхневим охолодженням без системи охолодження |
12 |
Типорозмір |
2 |
Кількість полюсів |
11 |
x10 = довжина пакету, мм |
G |
Виконання ущільнення: H = радіальне ущільнення вала / ковзне торцеве ущільнення G = два окремих ковзних торцевих ущільнення |
Ex |
З допуском до експлуатації у вибухонебезпечних зонах відповідно до ATEX |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Режим роботи в незануреному стані: S2-15 та S2-30
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: H
- Температура середовища: 3 – 40 °C
- Довжина кабелю: 10 м
- Вільний сферичний прохід від 45 до 100 мм
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Корпус насоса: EN-GJL-250
- Робоче колесо: EN-GJL або EN-GJS
- Статичні ущільнення: NBR
- Ущільнення з боку перекачуваного середовища: ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC
- Ущільнення з боку двигуна (залежно від типу): - радіальне ущільнення валу з NBR - ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC або графіту/кераміки
- Корпус двигуна: EN-GJL-250
- Вал: високоякісна сталь 1.4021
Конструкція
Занурювальний насос для стічних вод у вигляді блочного агрегату для стаціонарної й пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини залежно від типу гідравліки й робочого колеса становить макс. 8 %. Використовуються робочі колеса таких форм:
- вільнопротічне робоче колесо (W)
- одноканальне робоче кoлесо (E)
Кожна одноканальна гідравліка обладнана опорними та проміжними кільцями із загартованого матеріалу. Це забезпечує незмінно високу ефективність агрегату протягом тривалого часу та знижує витрати на технічне обслуговування.
Двигун
Двигуни з поверхневим охолодженням (двигун Т) мають власну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до навколишнього середовища. Тому двигуни можуть у зануреному стані використовуватись для довготривалої роботи. Залежно від конструктивних розмірів вони можуть короткочасно працювати також у незануреному стані.
Усі двигуни мають герметичну камеру для захисту від потрапляння перекачуваного середовища. Камера доступна ззовні та може додатково контролюватися стрижневим електродом. Усі застосовувані наповнювачі потенційно здатні біологічно розщеплюватися та є безпечними для довкілля.
Кабельний ввід є герметичним, довжина кабелю становить 10 м, а кабель має вільні кінці.
Ущільнення
Залежно від типу двигуна можливі такі варіанти ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна:
- Варіант H: зі сторони перекачуваного середовища – ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна – радіальне ущільнення вала
- Варіант G: два ковзних торцевих ущільнення, що працюють незалежно одне від одного
Вибухозахищене виконання
Двигуни мають допуск до експлуатації у вибухонебезпечних зонах відповідно до директиви ATEX.
Стан постачання
- Готовий до під'єднання насос із занурним двигуном зі з’єднувальним кабелем довжиною 10 без штекера
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Спосіб установки насоса | Занурювальний |
Вид насоса | Фекальний |
Користувальницькі характеристики | |
Корпус насоса | EN-GJL-250 |
Корпус двигуна | EN-GJL-250 |
Ковзне торцеве ущільнення з боку насоса | SiC/SiC |
Статичні ущільнення | NBR |
Температура перекачуваного середовища | 3 - 40 °C |
Макс. глибина занурення | 12,5 м |
Режим роботи у незануреному стані | S1, S2-15 або S2-30 (залежно від типу) |
Вільний прохід | від 6 до 100 мм |
Робоче колесо | EN-GJL або EN-GJS |
Вид захисту | IP 68 |
Режим роботи у зануреному стані | S1 |
Манжетні ущільнення валу з боку мотора | NBR (залежно від типу) |
Ковзне торцеве ущільнення з боку двигуна | SiC/SiC (залежно від типу) |
Підключення до мережі | 3~400 В, 50 Гц |
Вал | нержавіюча сталь 1.4021 |
Клас ізоляції | F |
Довжина кабелю | 10 м |
- Ціна: Ціну уточнюйте