Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain TP 80/TP 100
Ціна по запиту (наявність і ціну в грн уточнюйте).
Особливості/переваги
- Самоохолоджуваний двигун для застосування у вологих та сухих умовах
- Корозійностійкий корпус двигуна з високоякісної сталі 1.4404
- Патентована убезпечена від засмічень гідравліка
- Водонепроникний кабельний ввід
- Невелика вага
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення, а також для стаціонарного встановлення у незануреному стані.
Застосування
Перекачування
- Стічні води з фекаліями
- попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
- технологічної води
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Термічний контроль двигуна
- Контроль герметичності у двигуні
- ATEX-допуск
- Кожух охолодження
Типовий код
наприклад, |
Wilo-Drain TP 80E160/17 |
TP |
Насос із занурним двигуном |
80 |
Номінальний внутрішній діаметр [мм] |
E |
одноканальне робоче кoлесо; |
160 |
Номінальний діаметр робочих коліс [мм] |
17 |
Потужність P2 [кВт] (= значення/10 = 1,7 кВт) |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному та незануреному стані: S1
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F
- Макс. температура середовища: 3-40 °C
- Вільний сферичний прохід: 80 або 95 мм
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Корпус насоса: PUR
- Робоче колесо: PUR
- Вал: високоякісна сталь 1.4404
- Зі сторони насоса ковзне торцеве ущільнення: SiC/SiC
- Зі сторони двигуна ковзне торцеве ущільнення: C/Cr
- Статичне ущільнення: NBR
- Корпус двигуна: високоякісна сталь 1.4404
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод у вигляді повністю занурюваного блочного агрегату для стаціонарного глибинного або сухого встановлення, а також для пересувного глибинного встановлення.
Гідравліка
Відвід з напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з’єднання DN 80 або DN 100. Робоче колесо має форму одноканального колеса.
Двигун
Двигуни з поверхневим охолодженням з серійним кожухом охолодження потоком, убезпеченим від засмічення. За їх допомогою напрацьоване тепло безпосередньо віддається у середовище. Завдяки цьому ці агрегати можуть використовуватися у зануреному та незануреному стані у довготривалому або повторно-короткочасному режимі роботи.
Крім того, двигун споряджений контролем герметичності та термічним контролем двигуна. Для герметизації двигуна від перекачуваного середовища передбачено ущільнювальну камеру. Речовини, що використовуються для заповнення камери, потенційно здатні до біологічного розщеплення і є безпечними для довкілля.
Кабельний ввід є герметичним, стандартна довжина кабелю складає 10 м.
Ущільнення
Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна здійснюється завдяки двом не залежним від напрямку обертання ковзним торцевим ущільненням.
Стан постачання
- Готовий до під'єднання насос із під'єднувальним кабелем 10 м (з вільним кабельним кінцем)
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Спосіб установки насоса | Занурювальний |
Вид насоса | Фекальний |
Користувальницькі характеристики | |
Корпус насоса | PUR |
Макс. температура перекачуваного середовища | 3 - 40 °C |
Статичний ущільнення: | NBR |
Робоче колесо | PUR |
Режим роботи у зануреному та незануреному стані | S1 або S3 25% |
Вільний прохід | 80 або 95 мм |
Вид захисту | IP 68 |
Корпус двигуна | нержавіюча сталь 1.4404 |
Ковзне торцеве ущільнення з боку насоса | SiC/SiC |
Макс. глибина занурення | 20 м |
Ковзне торцеве ущільнення з боку двигуна | C/Cr |
Підключення до мережі | 3~400 В, 50 Гц |
Вал | нержавіюча сталь 1.4404 |
Клас ізоляції | F |
- Ціна: Ціну уточнюйте