Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Drain TP 50/TP 65
Ціна по запиту (наявність і ціну в грн уточнюйте).
Особливості/переваги
- Корпус двигуна з високоякісної сталі з 1.4301
- Просте функціонування завдяки поплавковому вимикачу (A-виконання)
- Невелика вага
Конструкція
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.
Застосування
Перекачування
- Стічні води з фекаліями
- попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
- Брудна вода
Спорядження/функціонування
- Однофазне виконання з конденсаторною коробкою
- Виконання А включно з поплавковим вимикачем та штекером
- Термічний контроль двигуна
- ATEX-допуск (TP 65 3~ без поплавця)
Типовий код
наприклад: |
Wilo-Drain TP 65 E 114/11-A |
TP |
Насос із занурним двигуном |
65 |
Номінальний внутрішній діаметр [мм] |
E |
Форма робочого колеса (E = одноканальне робоче кoлесо, F = вільнопротічне робоче колесо) |
114 |
Номінальний діаметр робочих коліс [мм] |
11 |
Потужність P2 [кВт] (= значення/10 = 1,1 кВт) |
A |
З поплавковим вимикачем і штекером |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Режим роботи в незануреному стані: S2-8 хв., S3 25 %
- Клас захисту: IP68
- Клас ізоляції: F
- Термічний контроль обмотки
- Макс. температура середовища: 3–35 °C
- Довжина кабелю: 10 м
- Вільний сферичний прохід: 44 мм
Матеріали
- Корпус насоса: PP-GF30 (TP 50), PUR (TP 65)
- Робоче колесо: PP-GF30 (вільнопротічне робоче колесо), PUR (одноканальне робоче кoлесо)
- Вал: високоякісна сталь 1.4404
- Зі сторони насоса ковзне торцеве ущільнення: SiC/SiC
- Зі сторони двигуна ущільнення валу: NBR
- Статичне ущільнення: NBR
- Корпус двигуна: Високоякісна сталь 1.4301
Конструкція
Занурювальний насос для стічних вод у вигляді блочного агрегату для стаціонарної й пересувної зануреної установки.
Гідравліка
Відвід з напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання DN 50 або DN 65. Форма робочого колеса однокальне (E) або вільнопротічне (F).
Двигун
Двигуни з поверхневим охолодженням віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до навколишнього середовища і можуть застосовуватись для довготривалого та повторно-короткочасного режиму роботи у зануреному стані.
Для герметизації двигуна від перекачуваного середовища передбачено ущільнювальну камеру. Речовини, що використовуються для заповнення камери, потенційно здатні до біологічного розщеплення і є безпечними для довкілля.
Доступна для замовлення довжина кабелю кратна 10м. Виконання А забезпечується поплавковим вимикачем та штекером.
Ущільнення
Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища - не залежне від напрямку обертання ковзне торцеве ущільнення; ущільнення зі сторони двигуна - радіальне ущільнення валу.
Стан постачання
- Готовий до під'єднання насос з 10 м під'єднувального кабелю
- Однофазний насос у виконанні «A» з конденсаторною коробкою та штепсельною вилкою з заземленням
- Однофазний насос з конденсаторною коробкою та вільним кінцем кабелю
- Трифазний насос у виконанні «A» зі штекером CEE
- Трифазний насос з вільним кінцем кабелю
- Виконання «A» з прикріпленим поплавковим вимикачем
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Спосіб установки насоса | Занурювальний |
Вид насоса | Фекальний |
Користувальницькі характеристики | |
Корпус насоса | PP-GF30 (TP 50), PUR (TP 65) |
Макс. температура перекачуваного середовища | 3 - 35 °C |
Нерухоме ущільнення | NBR |
Робоче колесо | PUR |
Клас захисту | IP 68 |
Вільний прохід | 44 мм |
Режим роботи у зануреному стані | S1 або S3 25% |
Корпус двигуна | нержавіюча сталь 1.4301 |
Ковзне торцеве ущільнення з боку насоса | SiC/SiC |
Макс. глибина занурення | 10 м |
Підключення до мережі | 1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц |
Вал | нержавіюча сталь 1.4404 |
Довжина кабелю | 10 м |
Клас ізоляції | F |
Манжетні ущільнення з боку двигуна | NBR |
- Ціна: Ціну уточнюйте