Кошик
9 відгуків
СПЕЦІАЛІЗОВАНА НАСОСНА КОМПАНІЯ
Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-EMU KS , WILO (Німеччина), фото 2

Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-EMU KS , WILO (Німеччина)

від 48 182 

  • В наявності
Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-EMU KS , WILO (Німеччина)
Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-EMU KS , WILO (Німеччина)
В наявності
від 48 182 
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-EMU KS

Ціна в ЄВРО з ПДВ (наявність і ціну в грн уточнюйте).

 

KS 15 ES 1 552,17
KS 24 D 2 109,15
KS 14 D 1 280,43
KS 14 E 1 232,74
KS 14 ES 1 303,82
KS 15 D 1 575,56
KS 37ZH D 4 253,39
KS 37ZM D 4 194,01
KS 37ZN D 4 194,01
KS 8 D 1 160,75
KS 8 DS 1 517,08
KS 8 E 1 126,56
KS 8 ES 1 185,95
KS 9 D 1 185,95
KS 9 E 1 149,95
KS 15 DS 1 706,94
KS 15 E 1 257,03
KS 9 ES 1 209,34
KS 70ZH D 4 513,44
KS 70ZM D 4 418,96
KS 70ZN D 4 430,65
KS 24 DS 2 559,95
KS 5 Ex D0 1 671,84
KS 12 E GG 1 232,74
KS 12 D GG 1 257,03
KS 12 ES GG 1 528,77
KS 12 DS GG 1 671,84
KS 20 D GG 2 227,02
KS 20 DS GG 2 641,84

 

Особливості/переваги

  • Довговічність завдяки міцній конструкції
  • Висока експлуатаційна безпека завдяки довготривалому режиму роботи, навіть у всмоктувальному режимі роботи
  • Простота користування завдяки під'єднувальному кабеля зі штекером
  • Просте обслуговування завдяки вмонтованому поплавковому вимикачу (виконання S)

Конструкція

Насос із занурним двигуном для брудної води

Застосування

Перекачування

  • Брудна вода
  • Технічна вода

Спорядження/функціонування

  • Під'єднувальний кабель зі штекером
  • Виконання S із прикріпленим поплавковим вимикачем
  • Двигун із масляним охолодженням (до розміру 20)
  • Кожух охолодження (з типорозміру 24)

 

Типовий код

Наприклад:

Wilo-EMU KS 15x

KS

Занурювальний насос для брудної води

15

Типорозмір

x

Виконання

  • E: Однофазний двигун
  • ES: Однофазний двигун із поплавковим вимикачем
  • D: Двигун трифазного струму
  • DS: Трифазний двигун із поплавковим вимикачем
  • DMS: Трифазний двигун із поплавковим вимикачем і розподільна коробка з захисним вимикачем двигуна
  • E0: Однофазний двигун із вільним кінцем кабелю
  • D0: Трифазний двигун із вільним кінцем кабелю
  • GG: Корпус двигуна із сірого чавуну
  • Ceram: Агрегат з покриттям Ceram
  • Ex: у вибухозахищеному виконанні
  • Z: Центричний напірний патрубок
  • H: Високонапірне робое колесо
  • M: Середньонапірне робоче колесо
  • N: Низьконапірне робоче колесо

Технічні характеристики

  • Під'єднання до мережі: 1~230 В, 50 Гц або 3 ~400 В, 50 Гц
  • Клас захисту: IP68
  • Макс. глибина занурення: 12,5 м
  • Температура перекачуваного середовища: 3 ... 40 °C
  • Довжина кабелю: 10 або 20 м
  • Напірний патрубок: Муфта Storz, розмір C–A (залежно від типу)

Матеріали

  • Корпус двигуна: Al або EN-GJL-250 (залежно від типу)
  • Корпус насоса: Сірий чавун 250
  • Робоче колесо: Сірий чавун 250
  • Вал: 1.4021
  • Ущільнення:
    • зі сторони двигуна: C/Cr або C/кераміка
    • Зі сторони перекачуваного середовища: SiC/SiC
  • Статичні ущільнення: FPM

Конструкція

Дренажний Занурювальний насос у вигляді блочного агрегату для пересувної зануреної установки.

Гідравліка

Відвід із напірної сторони виконано як вертикальне різьбове з'єднання єднання з муфтою Storz. Як робоче колесо застосовуються відкриті канальні робочі колеса.

Двигун

До типорозміру 20 застосовуються самоохолоджувані двігуні в одно - або трифазному виконанні. Самоохолоджувані двігуні заповнені олів'є. З типорозміру 24 застосовуються двігуні з поверхневим охолодженням у виконанні для трифазного струму з термічним контролем двигуна та кожухом охолодження.

Вибухозахищені агрегати KS... Вибухозахищені агрегати обладнані двигуном із поверхневим охолодженням без кожуха охолодження потоком.

Усі типи можуть можуть застосовуватися у зануреному та незануреному стані у довготривалому режимі роботи. Завдяки цьому можна також виконувати всмоктувальний режим роботи.

Для герметизації двигуна від перекачуваного середовища передбачено ущільнювальну камеру. Речовини, що використовуються для заповнення камери, потенційно здатні до біологічного розщеплення і є безпечними для довкілля.

До типорозміру 20 під’єднувальний кабель є розбірним, а довжина кабелю становить 10 м. Починаючи з типорозміру 24 під’єднувальний кабель міцно приєднаний, довжина кабелю становить 20 м. Під’єднувальний кабель оснащений штекером. Виконання S додатково обладнано поплавковим вимикачем. Виконання DMS обладнано приладом керування з вбудованим захисним автоматом двигуна.

Ущільнення

Ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна здійснюється завдяки двом незалежним від напрямку обертання ковзним торцевим ущільненням.

Стан постачання

  • Насос із під’єднувальним кабелем і штекером
  • Виконання S додатково з поплавковим вимикачем
  • Напірний патрубок із жорсткою муфтою Storz
  • Інструкція з монтажу та експлуатації
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникWilo
Країна виробникНімеччина
Спосіб установки насосаЗанурювальний
Вид насосаДренажний
Користувальницькі характеристики
Корпус насосаEN-GJL-250 (KS 220: Al)
Ущільнення зі сторони насосаковзне торцеве ущільнення SiC/SiC
Статичні ущільненняViton
Робоче колесоEN-GJL-250 (KS 220: абразит)
Клас захистуIP 68
Вільний прохід5 - 45 мм (залежно від типу)
Корпус двигунаAl або EN-GJL-250 (незалежний від типів або виконання)
Температура перекачуваного середовища3 - 40 °C
Макс. глибина занурення12,5 м
Підключення до мережі1~230 В, 50 Гц або 3~400 В, 50 Гц
Вал1.4021
Напірний патрубокG 1¼, G 2, G 2, G 3, G 4, G 6 (залежно від типу)
Довжина кабелю10 м/20 м
Ущільнення з боку двигунаковзне торцеве ущільнення в різних виконаннях матеріалу
Специфікація
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 48 182 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner