Насос із занурним двигуном для брудної води Wilo-Drain TMT/TMC
Ціна за запитом (наявність і ціну в грн уточнюйте).
Особливості/переваги
- Термостійкість для перекачування середовищ максимальної температури 95 °C
- Висока експлуатаційна безпека завдяки контролю температури двигуна та герметизованому вводу кабелю
Конструкція
Насос із занурним двигуном для брудної води
Застосування
Перекачування
- брудної води з максимальною температурою перекачуваного середовища 95 °C
Спорядження/функціонування
- Під'єднувальний кабель для перекачуваних середовищ до 95 °C із фіксованим під'єднанням
- Контроль температури обмотки біметалевим датчиком

Типовий код
|
Наприклад: |
Wilo-Drain TMT 32M113/7,5Ci |
|
TMT |
Насос брудної води із занурювальним двигуном для перекачування середовищ максимальної температури 95 °C |
|
32 |
Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка G 1¼ |
|
M |
Багатоканальне робоче колесо |
|
113 |
Діаметр робочого колеса в мм |
|
7,5 |
/10 = номінальна потужність електродвигуна P2 у кВт |
|
Ci |
Матеріал Сірий чавун |
Технічні характеристики
- Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Клас захисту: IP68
- Макс. глибина занурення: 7 м
- Температура перекачуваного середовища:
- У зануреному стані: 3 … 95 °C
- У незануреному стані: 3 … 60 °C
- Довжина кабелю: 10 м
- Напірний патрубок: G 1¼
Матеріали
- Корпус насоса: EN-GJL-250
- Робоче колесо: EN-GJL-250
- Вал: 1.4021
- Ковзне торцеве ущільнення: SiC/SiC; Cr/MgSi
- Статичні ущільнення: HNBR
- Корпус двигуна: EN-GJL-250
Конструкція
Повністю занурний насос із занурним двигуном для брудної води для вертикального глибинного встановлення для перекачування середовищ з температурами до макс. 95 °C.
Гідравліка
Корпус гідравліки та робоче колесо виготовлені з сірого чавуну. Під'єднання з напірної сторони виконане у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання з різьбою.
Двигун
Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані — у повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
Крім того, двигуни споряджені такими контрольними блоками:
- Контроль герметичності камери двигуна. Контроль герметичності сигналізує про впуск води у камеру двигуна.
- Термічний контроль двигуна. Термічний контроль двигуна захищає обмотку двигуна від перегріву. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики.
Під’єднувальний кабель у стандартному виконанні має вільні кінці, довжину 10 м і є водонепроникним.
Ущільнення
Ущільнення з боку перекачуваного середовища та двигуна реалізується двома ковзними торцевими ущільненнями. Ущільнювальну камеру між ковзними торцевими ущільненнями заповнено медичним білим мастилом.
Стан постачання
- Насос із занурним двигуном для брудної води
- Інструкція з монтажу та експлуатації
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | Wilo |
| Країна виробник | Німеччина |
| Спосіб установки насоса | Занурювальний |
| Користувальницькі характеристики | |
| Клас захисту | IP 68 |
| Вільний прохід | 10 мм |
| Температура перекачуваного середовища | у зануреному стані = 3 - 95 °C |
| Макс. глибина занурення | 5 м |
| Підключення до мережі | 3~400 В, 50 Гц |
| Вид насоса | Дренажний |
| Напірний патрубок | TMT/TMC 32: Rp 1¼; TMC 40: Rp 1½ |
| Довжина кабелю | 5 м |
- Ціна: Ціну уточнюйте




