Швидкісна заглибна мішалка Wilo-EMU TR 22... – TR 40...
Ціна за запитом (наявність уточнюйте).
Ваші переваги
- Надійно функціонує.Робота без намотування завдяки загнутим тому лопат і самоочищається маточині Helix.
- Знижує витрати.Просто й швидко вбудовується, так як можливий підлоговий і настінний монтаж або монтаж з кріпленням до труби. Навіть у мінімальному обсязі.
Тип
Швидкісна заглибна мішалка з прямим приводом
Застосування
- Перемішування твердої фази щоб уникнути її осадження в паводкових водосховищах та приямку насоса
- Руйнування шару плаваючого шламу
Оснащення/функція
- Датчик контролю температури обмотки електродвигуна
- Контроль камери ущільнень (опціонально)
- Вибухозахищене виконання (опціонально)
Комплект постачання
- Заглибна мішалка зі змонтованим пропелером і кабелем
- Довжина кабелю за бажанням замовника
- Встановлені приналежності в залежності від способу монтажу
- Довідник з експлуатації і технічного обслуговування
Розшифровка найменування
наприклад: |
Wilo-EMU TR 36.95-6/8 S17 |
TR |
мішалка з занурювальним електродвигуном |
36 |
x 10 = номінальний діаметр пропелера в мм |
95 |
x 10 = частота обертання пропелера, об/хв |
6 |
Число полюсів |
8 |
x 10 = довжина статора, мм |
S17 |
Код спеціального пропелера |
Технічні характеристики
- Підключення до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному стані: S1
- Клас захисту: IP68
- Макс. температура перекачуваємої рідини: 40 °C
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Деталі корпусу: EN-GJL-250
- Пропелер: PUR або нержавіюча сталь 1.4571
- Маточина пропелера: Нержавіюча сталь 1.4571
- Різьбові з'єднання: Нержавіюча сталь 1.4301 або 1.4571
- Втулка ущільнювальна: Нержавіюча сталь 1.4571
Опис/конструкція
Пропелер
2 - або 3-лопатевої гвинт з номінальним діаметром від 220 до 400 мм. Конструкція, що запобігає намотування завдяки загнутим тому лопат і запатентованою маточині Helix.
Електродвигун
Заглибний електродвигун серії T (з поверхневим охолодженням) зі стандартним підключенням для простого і ефективного регулювання потужності електродвигуна. Тепло від електродвигуна через корпус надходить безпосередньо в рідину, що перекачується. Обмотка оснащена температурним контролем. Тривалий термін служби підшипників електродвигуна забезпечується за рахунок великих розмірів радіально-упорних і радіальних шарикопідшипників.
Ущільнення
Подвійне ущільнення валу з камерою ущільнень для компенсації негерметичності торцевого ущільнення, за бажанням — з стрижневим зовнішнім електродом. З боку рідини використовується корозійностійке і зносостійке ковзне торцеве ущільнення з суцільного металу карбіду кремнію, з боку електродвигуна – радіальне ущільнення валу. Для типів TR 36/TR 40 завдяки ущільнюючої втулці надовго забезпечується захищена від корозії ковзного торцевого ущільнення.
Кабель
Поздовжньо герметичний кабель електроживлення типу NSSHÖU для важких механічних навантажень. Кабель електроживлення введений в корпус електродвигуна через водонепроникний кабельний ввід з захистом від натягу і перегину.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Додаткові | |
Підключення до мережі: | 3~400 В, 50 Гц |
Клас захисту: | IP68 |
Макс. глибина занурення: | 20 м |
Режим роботи у зануреному стані: | S1 |
Макс. температура перекачуваємої рідини: | 40 °C |
- Ціна: Ціну уточнюйте