Швидкісна й компактна заглибна мішалка Wilo-EMU TR 14... – TR 28...
Ціна за запитом.
Ваші переваги
- Надійно функціонує.Робота без намотування завдяки загнутим тому лопат і самоочищається маточині Helix.
- Знижує витрати.Просто й швидко вбудовується, так як можливий підлоговий і настінний монтаж або монтаж з кріпленням до труби. Навіть у мінімальному обсязі.
Тип
Швидкісна й компактна заглибна мішалка з прямим приводом
Застосування
- Перемішування твердої фази щоб уникнути її осадження в паводкових водосховищах та приямку насоса
- Руйнування шару плаваючого шламу
Оснащення/функція
- Датчик контролю температури обмотки електродвигуна
- Контроль камери ущільнень (опціонально)
- Вибухозахищене виконання (опціонально)
Комплект постачання
- Заглибна мішалка зі змонтованим пропелером і кабелем
- Довжина кабелю за бажанням замовника
- Встановлені приналежності в залежності від способу монтажу
- Довідник з експлуатації і технічного обслуговування
Розшифровка найменування
наприклад: |
Wilo-EMU TR 21.145-4/11 S10 |
TR |
мішалка з занурювальним електродвигуном |
21 |
x 10 = номінальний діаметр пропелера в мм |
145 |
x 10 = частота обертання пропелера, об/хв |
4 |
Число полюсів |
11 |
x 10 = довжина статора, мм |
S10 |
Код спеціального пропелера |
Технічні характеристики
- Підключення до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи у зануреному стані: S1
- Клас захисту: IP68
- Макс. температура перекачуваємої рідини: 40 °C
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Деталі корпусу: EN-GJL-250
- Пропелер: PUR або нержавіюча сталь 1.4571
- Маточина пропелера: Нержавіюча сталь 1.4571
- Різьбові з'єднання: Нержавіюча сталь 1.4301 або 1.4571
- Втулка ущільнювальна: Нержавіюча сталь 1.4571
Опис/конструкція
Пропелер
2-лопатевої гвинт з номінальним діаметром від 140 до 280 мм. Конструкція, що запобігає намотування завдяки загнутим тому лопат і запатентованою маточині Helix.
Електродвигун
Заглибний електродвигун серії T (з поверхневим охолодженням) зі стандартним підключенням для простого і ефективного регулювання потужності електродвигуна. Тепло від електродвигуна через корпус надходить безпосередньо в рідину, що перекачується. Обмотка оснащена температурним контролем. Тривалий термін служби підшипників електродвигуна забезпечується за рахунок великих розмірів радіальних шарикопідшипників.
Ущільнення
Двойное уплотнение вала с объемной камерой уплотнений для компенсации негерметичности торцевого уплотнения, по желанию — с внешним стержневым электродом. Со стороны двигателя и перекачиваемой жидкости используется коррозионностойкое и износоустойчивое скользящее торцовое уплотнение из сплошного материала карбида кремния. Уплотняющая втулка надолго обеспечивает защищенную от коррозии посадку скользящего торцового уплотнения.
Кабель
Поздовжньо герметичний кабель електроживлення H07 для сильних механічних навантажень. Кабель електроживлення введений в корпус електродвигуна через водонепроникний кабельний ввід з захистом від натягу і перегину.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Додаткові | |
Підключення до мережі: | 3~400 В, 50 Гц |
Клас захисту: | IP68 |
Макс. глибина занурення: | 20 м |
Режим роботи у зануреному стані: | S1 |
Макс. температура перекачуваємої рідини: | 40 °C |
- Ціна: Ціну уточнюйте