Швидкісна та компактна заглибна затяжка Wilo-EMU TR 14... – TR 28…
Ціна за запитом (наговоріт уточнюйте).
Ваші уподобання
- Надійно функціонує.Робота без намотування завдяки загнутим лопатям і маточиній маточині Helix, що самоочищається.
- Знижує витрати.Просто та швидко вбудовується, позаяк можливий підлоговий і настінний монтаж або монтаж із кріпленням до труби. Навіть у мінімальному об'ємі.
Тип
Швидкісна та компактна заглибна затяжка з прямим приводом
Застосування
- Перемішування твердої фази, щоб уникнути її осадження в камері зливнапуску та приямці насоса
- Руйнування шару плавального шламу
Обладнання/функція
- Датчик контролю температури обмотування електродвигуна
- Контроль камери ущільнень (опціонально)
- Вибухозахищене вироблення (опціонально)
Комплект постачання
- Заглибна затяжка зі змонтованим пропелером і кабелем
- Довжина кабелю за бажанням замовника
- Встановлене приладдя залежно від способу монтажу
- Посібник з експлуатації та технічного обслуговування
Розшифрування найменування
например: |
Wilo-EMU TR 21.145-4/11 S10 |
TR |
заважка з заглибним електродвигуном |
21 |
x 10 = номінальний діаметр пропелера в мм |
145 |
x 10 = частота обертання пропелера в об/хв |
4 |
Число полюсів |
11 |
x 10 = довжина статора в мм |
S10 |
Код спеціального пропелера |
Технічні характеристики
- Під'єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
- Режим роботи в зануреному стані: S1
- Клас захисту: IP68
- Макс. температура рідини, що перекачується: 40 °C
- Макс. глибина занурення: 20 м
Матеріали
- Деталі корпусу: EN-GJL-250
- Пропелер: PUR або неіржавка сталь 1.4571
- Ступиця пропелера: Нержавіюча сталь 1.4571
- Нарізні з'єднання: Неіржавка сталь 1.4301 або 1.4571
- Ущільнювальна втулка: Нержавіюча сталь 1.4571
Опис/конструкція
Пропеллер
2-лопатевий пропелер із номінальним діаметром від 140 до 280 мм. Конструкція, що запобігає намотуванню завдяки загнутим назад лопатям і запатентованій маточині Helix.
Електродвигун
Заглибний електродвигун серії T (з поверхневим охолодженням) зі стандартним з'єднанням для простого й ефективного регулювання потужності електродвигуна. Тепло від електродвигуна через корпус надходить безпосередньо в перекачувану рідину. Обмотка обладнана температурним контролем. Тривалий термін експлуатації підшипників електродвигуна забезпечується завдяки великим розмірам радіальних кулькопідшипників.
Ущільнення
Подвійне ущільнення вала з об'ємною камерою ущільнень для компенсації негерметичності торцевого ущільнення, за бажанням — із зовнішнім стрижневим електродом. З боку двигуна та рідини, що перекачується, використовується корозійностійкий і зносостійкий ковзний торцевий ущільнення з суцільного матеріалу карбіду кремнію. Ущільнювальна втулка надовго забезпечує захищену від корозії посадку ковзного торцевого ущільнення.
Кабель
Подовжено герметичний кабель електроживлення H07 для сильних механічних навантажень. Кабель електроживлення введений у корпус електродвигуна через водонепроникне кабельне введення із захистом від натягу та перегину.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Wilo |
Країна виробник | Німеччина |
Додаткові | |
Підключення до мережі: | 3~400 В, 50 Гц |
Клас захисту: | IP68 |
Макс. глибина занурення: | 20 м |
Режим роботи у зануреному стані: | S1 |
Макс. температура перекачуваємої рідини: | 40 °C |
- Ціна: Ціну уточнюйте