Кошик
9 відгуків
СПЕЦІАЛІЗОВАНА НАСОСНА КОМПАНІЯ
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA…SOLID , WILO (Німеччина), фото 2

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA…SOLID , WILO (Німеччина)

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA…SOLID , WILO (Німеччина)
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA…SOLID , WILO (Німеччина)
В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-EMU FA…SOLID

Ціна по запиту (наявність і ціну в грн уточнюйте).

 

Перекачування стічних вод. Із мінімізацією рівня засмічення.

Збільшений вміст твердих часток у стічних водах може призвести до засмічення насосів.

Наслідком можуть бути порушення роботи та збільшення витрат на обслуговування. Індивідуальне

системне рішення від Wilo: занурювальний насос для стічних вод Wilo-EMU FA.

Використана в насосі технологія робочого колеса SOLID-G або SOLID-T, що мінімізує засмічення, забезпечує,

особливо в разі необроблених стічних вод, високий коефіцієнт корисної дії та більший рівень експлуатаційної безпеки.

Особливості/переваги

Робоче колесо SOLID T

  • Запатентована гідравліка SOLID, призначена для підвищення стійкості до забивання спеціально у разі застосування для перекачування необроблених стічних вод
  • Високі гідравлічні коефіцієнти корисної дії
  • Зменшення рівня вібрацій завдяки оптимізованій геометрії робочого колеса для надійної роботи і довгого терміну експлуатації
  • Додатково доступний з енергоефективною технологією двигунів IE3
  • Покриття Ceram та спеціальні матеріали для захисту від абразивної дії та корозії

Робоче колесо SOLID G

  • Гідравліка SOLID, призначена для підвищення стійкості до забивання спеціально у разі застосування для перекачування необроблених стічних вод
  • Постійно високі гідравлічні коефіцієнти корисної дії завдяки можливості регулювання всмоктувального патрубка
  • Висока надійність технологічного процесу завдяки оптимізованій геометрії робочого колеса для безпечного перекачування необроблених стічних вод з довговолокнистими включеннями
  • Додатково доступний з енергоефективною технологією двигунів IE3

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод без активної системи охолодження та з нею для перекачування необроблених стічних вод для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення, а також для стаціонарного встановлення у незануреному стані.

Застосування

Перекачування

  • необроблених стічних вод з фекаліями та довговолокнистими включеннями
  • Стічні води з фекаліями
  • технологічної води

Спорядження/функціонування

  • Занурювальні двигуни з поверхневим охолодженням або як самоохолоджувані двигуни з активною системою охолодження
  • Водонепроникний кабельний ввід
  • Гідравліка SOLID із закритим (Т) або напіввідкритим (G) робочим колесом

Типовий код

Наприклад:

Wilo-EMU FA 20.54T + FKT 27.1-4/28KEx-E3

Гідравліка:

FA 20.54T

FA

Занурювальний насос для стічних вод

20

×10 = номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка, наприклад DN 200

54

Показник потужності

T

Робоче колесо SOLID

T = закрите робоче колесо SOLID

G = напіввідкрите робоче колесо SOLID

Двигун:

FKT 27.1-4/28KEx-E3

FKT

Тип двигуна:

T = двигун із поверхневим охолодженням без системи охолодження

FK, FKT, HC = самоохолоджуваний двигун з активною системою охолодження

27

Типорозмір

1

Розпізнавальне позначення

4

Кількість полюсів

28

x10 = довжина пакету, мм

K

Виконання ущільнення:

H = радіальне ущільнення вала / ковзне торцеве ущільнення

G = два окремих ковзних торцевих ущільнення

K = касетне торцеве ущільнення з двома ковзними торцевими ущільненнями

Ex

У вибухозахищеному виконанні

E3

Високоефективний двигун відповідно до IE3 (з посиланням на ISO 60034-30)

Технічні характеристики

  • Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
  • Режим роботи в зануреному стані: S1
  • Режим роботи в незануреному стані: S1 (двигун FK, FKT, HC) або S2 (двигун T, залежно від потужності)
  • Клас захисту: IP68
  • Температура середовища: 3-40 °C, вища температура на запит
  • Вільний прохід (робоче колесо T): 78x105 - 150x150 мм
  • Вільний сферичний прохід (робоче колесо G): 80 або 90 мм
  • Макс. глибина занурення: 20 м

Матеріали

  • Корпусні частини: EN-GJL або EN-GJS
  • Робоче колесо: EN-GJL або EN-GJS
  • Статичні ущільнення: NBR
  • Ущільнення зі сторони насоса: SiC/SiC
  • Ущільнення зі сторони двигуна: NBR, графіт/кераміка або SiC/SiC
  • Вал: високоякісна сталь 1.4021, з типорозміру 49: покращена сталь 1.7225

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод у вигляді повністю занурного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного глибинного або сухого встановлення. Пересувний монтаж можливий залежно від типу.

Гідравліка

Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини становить макс. 8 %. Використовуються робочі колеса типу «SOLID»:

  • Робоче колесо Т: закрите робоче колесо SOLID для забезпечення високої плавності ходу та високого коефіцієнту корисної дії. Гідравлічні системи споряджені опорним та розрізним кільцями. Кільця замінюються просто та сприяють підтриманню стабільної ефективності гідравліки протягом тривалого часу.
  • Робоче колесо G: напіввідкрите робоче колесо SOLID для забезпечення високої стійкості проти засмічення та хорошого коефіцієнту корисної дії у порівнянні з традиційними вільнопротічними робочими колесами. Зазор між всмоктувальним патрубком та робочим колесом можна регулювати. Це забезпечує стабільну ефективність гідравліки.

Двигун

Застосовуються занурювальні двигуни з пасивним та активним охолодженням:

  • Двигуни Т (двигуни з поверхневим охолодженням) мають пасивне охолодження. Вони віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до оточуючого середовища. Тому двигуни можуть експлуатуватися у зануреному стані у довготривалому режимі роботи (S1) та у незануреному стані, залежно від потужності, у короткочасному режимі (S2).
  • Двигуни FK, FKT та HC мають самостійне охолодження та оснащені активної системою охолодження. Напрацьоване тепло через холодоагент (біле мастило або водогліколеву суміш) відводиться до вбудованого теплообмінника, який віддає це тепло перекачуваному середовищу. Тому ці двигуни є придатними для довготривалої експлуатації (S1) у зануреному і незануреному стані.

Усі двигуни мають ущільнювальну камеру для захисту від потрапляння перекачуваного середовища. Камера доступна ззовні та може опційно контролюватися електродом контролю герметичності. Усі застосовувані наповнювачі потенційно здатні біологічно розщеплюватися та є безпечними для довкілля.

Залежно від потужності додатково доступні також високоефективні двигуни класу ККД IE3 (з посиланням на IEC 60034-30). Ці двигуни на типовому коді позначені символом «E3».

Кабельний ввід двигунів є герметичним, довжину кабелю можна спроектувати індивідуально.

Ущільнення

Залежно від типу двигуна можливі наступні варіанти ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна:

  • Варіант H: зі сторони перекачуваного середовища — ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна — радіальне ущільнення вала
  • Варіант G: два ковзних торцевих ущільнення, що працюють незалежно одне від одного
  • Варіант K: касетне торцеве ущільнення з двома незалежно працюючими ковзними торцевими ущільненнями

Стан постачання

  • Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод
  • Довжина кабелю і допоміжне приладдя за бажанням замовника
  • Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
Характеристики
Основні
ВиробникWilo
Країна виробникНімеччина
Додаткові
Підключення до мережі:3~400 В, 50 Гц
Клас захисту:IP68
Температура перекачуваємої рідини:3...40 °C, більш висока температура за запитом
Макс. глибина занурення:20 м
Режим роботи у зануреному стані:S1
Режим роботи у незануреному стані:S1 (електродвигун FK, fkt-двигунів, HC) або S2 (електродвигун T, залежно від потужності)
Вільний прохід (робоче колесо T):78 x 105 ... 150 x 150 мм
Вільний сферичний прохід (робоче колесо G):80 або 90 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner