Кошик
9 відгуків
СПЕЦІАЛІЗОВАНА НАСОСНА КОМПАНІЯ
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V , WILO (Німеччина), фото 2Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V , WILO (Німеччина), фото 3

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V , WILO (Німеччина)

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V , WILO (Німеччина)
Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V , WILO (Німеччина)
В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25
+380 (57) 759-03-05
факс
  • +380 (57) 752-52-50
  • +380 (50) 690-72-25

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод Wilo-Rexa SUPRA-V

Ціна по запиту (наявність і ціну в грн уточнюйте).

 

Wilo-Rexa SUPRA-V з Digital Data Interface: Висока енергоефективність і цифрова зручність керування для більш економічного керування стічними водами.

Wilo-Rexa SUPRA-V з Wilo-Digital Data Interface поєднує найкращий у своєму класі гідравлічний коефіцієнт корисної дії з високоефективними двигунами IE3 (відповідно до IEC 60034-30-1) і повністю інтегрованою цифровою можливістю об’єднання у мережу. Це не тільки забезпечує мінімальні експлуатаційні витрати за високої експлуатаційної безпеки, але й до того ж пропонує всі можливості сучасного під’єднання з метою обміну даними — справжнє полегшення вирішення повсякденних завдань, що зрештою призводить до зменшення ускладнень і мінімізації витрат.

Особливості/переваги

  • Підвищена експлуатаційна безпека та знижені витрати на сервіс завдяки стійкій до забивання вільнопротічній гідравліці з великим вільним сферичним проходом
  • Низькі експлуатаційні витрати завдяки найкращому гідравлічному коефіцієнтові корисної дії (до 60,7 %) і додатковій технології двигунів IE3 (відповідно до IEC 60034-30-1)
  • Можливе виконання за специфікацією замовника для орієнтованих на установку рішень
  • Тривалий термін експлуатації в абразивних і корозійних середовищах завдяки покриттю Ceram

З Wilo-Digital Data Interface:

  • Просте об’єднання у мережу через інтерфейс Ethernet
  • Проста інтеграція у наявну техніку керування завдяки використанню стандартизованих протоколів
  • Економія часу та полегшення рішення повсякденних завдань завдяки зручному дистанційному контролю робочого стану та цифровому інструментарію, такому як заводська табличка, журнал робіт з техобслуговування та керівництво з експлуатації

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод без активної системи охолодження та з нею для довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення, а також для стаціонарного встановлення у незануреному стані.

Застосування

Перекачування

  • необроблених стічних вод з фекаліями та довговолокнистими включеннями
  • Стічні води з фекаліями
  • попередньо очищених стічних вод без фекалій та довговолокнистих включень
  • технологічної води
  • Брудна вода

Спорядження/функціонування

  • Масивне надійне виконання з чавуну
  • Двигун із поверхневим охолодженням або самоохолоджувані двигуни з одно- або двокамерною системою
  • Додатково з вибухозахистом відповідно до ATEX або FM
  • Контрольні прилади (залежно від типу двигуна):
    • Температура обмотки
    • Контроль вологості у камері ущільнень та у відсіку двигуна/клемній коробці
    • Температура підшипників двигуна
  • Установлене додаткове приладдя

Типовий код

Наприклад:

Wilo-Rexa SUPRA-V10-738A + FK 17.1-6/16KEx

Гідравліка:

SUPRA-V10-738A

SUPRA

Занурювальний насос для стічних вод

V

Вільнопротічне робоче колесо

10

×10 = номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка, наприклад DN 100

73

Показник потужності

8

Номер робочої лінії

A

Матеріал (A = стандартне виконання)

Двигун:

FK 17.1-6/16KEx

FK

Тип двигуна:

T = двигун із поверхневим охолодженням без системи охолодження

FK, FKT, HC = самоохолоджуваний двигун з активною системою охолодження

17.1

Типорозмір

6

Кількість полюсів

16

x10 = довжина пакету, мм

K

Виконання ущільнення:

H = радіальне ущільнення вала / ковзне торцеве ущільнення

G = два окремих ковзних торцевих ущільнення

K = касетне торцеве ущільнення з двома ковзними торцевими ущільненнями

Ex

У вибухозахищеному виконанні

Технічні характеристики

  • Під’єднання до мережі: 3~400 В, 50 Гц
  • Режим роботи в зануреному стані: S1
  • Режим роботи в незануреному стані: S1 або S2
  • Клас захисту: IP68
  • Клас ізоляції: H
  • Температура середовища: 3 – 40 °C, вища температура за запитом
  • Вільний сферичний прохід 45 – 130 мм
  • Макс. глибина занурення: 20 м

Матеріали

  • Корпусні частини: EN-GJL або EN-GJS
  • Робоче колесо: EN-GJL або EN-GJS
  • Статичні ущільнення: NBR або FPM
  • Ущільнення з боку перекачуваного середовища: ковзне торцеве ущільнення з SiC/SiC
  • Ущільнення зі сторони двигуна:
    • Радіальне ущільнення вала з NBR
    • Ковзне торцеве ущільнення із SiC/SiC або з графіту/кераміки
  • Вал: високоякісна сталь 1.4021

Конструкція

Насос із занурним двигуном для відведення стічних вод у вигляді повністю занурного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного глибинного або сухого встановлення.

Гідравліка

Відвід з напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з'єднання. Максимально можлива частка сухої речовини становить 8 %. Використовуються вільнопротічні робочі колеса.

Двигун

Двигуни з поверхневим охолодженням (двигун Т) мають власну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через деталі корпуса безпосередньо до навколишнього середовища. Тому двигуни можуть у зануреному стані використовуватись для довготривалої роботи. Залежно від конструктивних розмірів вони можуть короткочасно працювати також у незануреному стані.

Самоохолоджувані двигуни (двигун FK, FKT, HC) мають активну систему охолодження та віддають напрацьоване тепло через вмонтований теплообмінник до перекачуваного середовища. Тому ці двигуни є придатними для довготривалої експлуатації у зануреному і незануреному стані та також для встановлення у незануреному стані.

Усі двигуни мають герметичну камеру для захисту від потрапляння перекачуваного середовища. Камера доступна ззовні та може додатково контролюватися стрижневим електродом. Усі застосовувані наповнювачі потенційно здатні біологічно розщеплюватися та є безпечними для довкілля.

Під’єднувальний кабель має вільні кінці, а довжина залежить від вимог замовника. Ввід кабелю для двигунів T, HC та FKT є герметичним.

Ущільнення

Залежно від типу двигуна можливі такі варіанти ущільнення зі сторони перекачуваного середовища та зі сторони двигуна:

  • Варіант H: зі сторони перекачуваного середовища – ковзне торцеве ущільнення, зі сторони двигуна – радіальне ущільнення вала
  • Варіант G: два ковзних торцевих ущільнення, що працюють незалежно одне від одного
  • Варіант K: касетне торцеве ущільнення з двома незалежно працюючими ковзними торцевими ущільненнями

Високоефективні двигуни

Крім стандартних двигунів доступні також високоефективні двигуни з класифікацією IE3 (відповідно до IEC 60034-30). Оскільки вони мають таку ж базу, як і стандартні двигуни, то є ідентичними за оснащенням та функцією. Доступні також однакові гідравліки.

Вибухозахищене виконання

Двигуни постачаються у вибухозахищених виконаннях відповідно до ATEX і FM.

Стан постачання

  • Готовий до під'єднання насос із занурним двигуном для відведення стічних вод
  • З’єднувальний кабель з вільним кінцем
  • Установлене додаткове приладдя
  • Інструкція з експлуатації та технічного обслуговування
Характеристики
Основні
ВиробникWilo
Країна виробникНімеччина
Додаткові
Клас нагрівостійкості ізоляції:H
Клас захисту:IP68
Температура перекачуваємої рідини:3...40 °C, більш висока температура за запитом
Підключення до мережі:3~400 В, 50 Гц
Макс. глибина занурення:20 м
Режим роботи у зануреному стані:S1
Режим роботи у незануреному стані:S1 або S2
Вільний прохідвід 45 до 130 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner